2 Şubat 2009 Pazartesi

Mehmet Ali Gökçeoğlu, Çeşme Belediye Başkan aday adayı

Henüz baskan degil kendisi, ama bu kadar fantastik bir secim kampanyasi brosürüne sahip olunca onu buraya eklemeye dayanamadim. Üstelik yakinda meslekdas sayilacagiz kendisiyle. Ancak haritacilik bilgisinin, Google Earth'ten Dubai adalarini Photoshop ile Copy&Paste yapmaktan ibaret ise, eksik bir yani kalmis Baskan aday adayinin.

Proje resimleri de cok fantastik. Bir yandan Yehova Sahitleri'nin tanitim brosürlerindeki cennet manzaralarini andiriyor, bir yandan da Simcity sehirlerinin 3000 yilindaki görünümlerini.
Zaten Baskan aday adayi da gayet Adnan Hocavari pozlara bürünmüs. Keske her resmi yüklesem diye düsündüm, ama gerisini artik siz suradan kendiniz takip edin. Takdir ettim medeni cesaretinden dolayi. Cesmeli olsam, oyumu simdiden kazanmisti...

2 yorum:

  1. bu fantastik başkan adayını tanıttığın için teşekkürler, artık türkiyede de bilim kurgu filmleri çekilebileceğini düşünmeye başladım. zira boyle hayal gücü olan insanlara ihtiyaç var o sektörde, eğer başkan olmazsa kendisini film sektörüne davet etmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. ilk fotoğrafta suda yürüyor, inanılması güç.

    YanıtlaSil